Vakantie!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Vakantie!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!!

Door: Tom en Eline

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

15 Maart 2012 | Nederland, Tilburg

Hello everybody!

In a couple of days (8 to be exact) our plane to South-America leaves from Brussel.. But first things first: since yesterday our holiday officialy has begun!!! No more waking up at 6 'o clock in the morning, being in a hurry to catch the train and no more customers complaining about the smallest things! We have about 160 days in front of us of doing exactly what we want to do...the most difficult question will be: uhh...we don't know yet!!

We will try to post as much as possible about our trip and adventures. Our schedule for now will be something like this:

Brazil: starting from the 23th of March
Argentina: april
Chile: may
Peru: june
Galapagos Islands: july
Ecuador: july/august

We hope you will follow us!!

Besos,

Tom and Eline

• 18 Maart 2012 - 10:16

Ans Drolinga:

Tom and Eline, Fantastisch mag ik je koffer dragen, het geheel ziet er zeer goed uit ik wens jullie dan ook een hele fijne reis, geniet van alle indrukken maar ook van elkaar.

• 18 Maart 2012 - 13:01

Willy:

hallo Tom en Eline
    Ik wens jullie een supergave vakantie, heel veel plezier, geniet ervan en laat ons lekker meegenieten via deze pagina.
    liefs Willy

• 19 Maart 2012 - 08:04

Mia En Tjeu:

Hallo Eline en Tom ,Wij wensen jullie een geweldige super mooie vakantie toe.
    Alweer mooie landen en steden dat veel indruk zal maken ,ben jaloers op jullie.Zeker gaan we jullie volgen. Take Care Mia en Tjeu

• 19 Maart 2012 - 11:14

Trees Meeuws:

Hallo Eline en Tom.

De Meeuwsjes wensen jullie een hele fijne reis. Geniet er maar van. Voor je het weet ben je weer thuis.
    Ben stiekum jaloers op jullie.

Tante Tee

• 23 Maart 2012 - 08:45

Claudia :

Heeey Eline en Tom!!

Super gaaf dat jullie trip nu gaat beginnen!! Lijkt me heerlijk om een tijd gewoon lekker te doen waar je zin in hebt en rond te reizen! Ik ga jullie zeker volgen op de site, ben benieuwd wat voor gave dingen jullie allemaal gaan meemaken. Geniet ervan!!

Dikke kus Claudia

• 25 Maart 2012 - 11:28

Willy:

als het goed is zitten jullie nu in Brazilië. (Buenos Aires??)Ik wens jullie een heel goede start van jullie vakantie en geniet ervan. besos