Update with pictures! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Update with pictures! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Update with pictures!

Door: Tom en Eline

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

11 April 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Ola!

Just a short update before we are heading into town (Buenos Aires). After our update from Foz, we traveled to Puerto Iguazu and Posadas (Argentina). Posadas surprised us and turned out to be a really friendly, mediterranean kind of village with a long history of the Jesuit Missiones. We visited one of these sites in Paraguay. It reminded Tom of an old Mayan ruinsite. We stayed here for three days and met a couple of really nice people which we spend a lot of time with. We now know the rules again from the cardgame: asshole!

After Posadas we traveled with a nightbus to Buenos Aires, a great city! Our hostel turned out to be a hotel, with nice and comfi beds and a housekeeper which makes our beds every morning. They already know that we are no earlybirds and they let us alone until we go for breakfast (around 11.00). Sofar we have been playing the tourist going to San Telmo antiquemarket on sunday, eating big steaks, Recoleta Cemetry, Palermo and some shopping. But the most important thing of all: we uploaded some pictures! We hope you will enjoy them!

Hope you guys are doing fine!!

X Tom and Eline

• 11 April 2012 - 17:53

Riny En Harry:

Eline en Tom
    Leuk die foto's. Jullie zien er erg ontspannen uit maar dat begrijp ik wel met zoveel vrije weken nog in 't vooruitzicht. De pruillip van Tom begrijp ik daarom niet!! "n beetje verwend misschien??

• 12 April 2012 - 08:03

Bianca:

Leuk om te zien!! ik was er in 2009 :). Ik wil ook weer! geniet ervan!
    groetjes Bianca (oud essent collega)

• 12 April 2012 - 10:32

Natascha Hondebrink:

hi eline en tom, ik reis nog steeds stiekumpjes in jullie rugzak mee! leuk die foto's en geniet! gr, natascha : )

• 12 April 2012 - 14:47

Mia En Tjeu:

Leuk die fotos, .Zo reizen we een beetje met jullie mee.
    Ron is ook in Argentina en bij Santi fam in Rosario geweest.mooi land.
    Eline en Tom geniet er samen van en kom met een rugzak vol herinneringen terug.Dat duurd nog langgggggggggg.
    have fun en Take Care

• 13 April 2012 - 22:00

Mam:

Ha Tom en Eline,

Eindelijk wat foto's ze zijn weer mooi.Zo krijg je een beetje een idee waar jullie allemaal rondreizen.Het ziet er ook echt relaxed uit. Jullie zien er dus bepaald niet gestresst uit.
    Wat een schitterende waterval is het toch. Dikke knuffel XX

• 14 April 2012 - 19:25

Ola Tom E Eline:

Y ahí está, HARE! Mi corazón saltó de alegría, en ese momento de reconocimiento.
    Qué ves mirando hacia atrás en ello, lo más lejos.
    Seguir disfrutando, luego continuamos a seguir.
    El tío y la tía de la DB

• 17 April 2012 - 19:57

Medy:

wowww wat een mooie fotos! geniet lekker van je welverdiende rondreis eline!!! (en tom natuurlijk ook :)

• 25 April 2012 - 09:56

Jeroen Sourcing B2B:

Hey Tom! Ik zit net effe in de communicator van Essent te kijken en je staat er nog steeds in, maar met "presence unknown"! BAM! En zo is het...! :-) Geniet ervan jonge! (en Eline). Super gaaf dat jullie dit aan t doen zijn. Ben wel jaloers op jullie hoor. Live life 2 the maxx!
    Grtz. Jeroen

• 02 Mei 2012 - 19:53

Koen:

Zucht...wat ben ik jaloers! Maar gun het jullie van harte hoor! Wat een toffe verhalen en mooie foto's. Jullie zien er inderdaad super relaxt uit. Geniet maar lekker van de reis en elkaar. Hoe is het met Eline en de muggen? Hier alles ok. Druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis. Volgende week voor visum naar Den Haag, spannend!