Home sweet home - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

05 Juni 2007 | Nederland, Tilburg

Hello everybody,

It’s been a while since my last post and this will be my last post.

Since my last post I didn’t do that much because it was my last week of my trip. I’m now back home already for 2 weeks and enjoying my time back home with friends and family.

Well but first things first. My last week in Asia was a week of relaxing and seeing the last things. After my last post in Siem Reap we spend a second day in and around the Angkor temples. Maikel and I decided to hire bikes and go around the relaxing way without the Tuk Tuk drivers hanging around.

After this day we left Cambodia to Thailand by taxi. We took taxis because the road from Siem Reap to the border with Thailand is extremely bad. In Thailand we took the bus to Bangkok. In Bangkok we spend a few days with doing nothing and buying some clothing and souvenirs. The second day in Bangkok Maikel, Dan and I went to the river Kwai and to the tiger temple. The tiger temple was a strange experience. All the tigers looked like they were stoned all the time.

The last night and day I stayed in a lush hotel downtown Bangkok. I had said to myself at the beginning of my trip that my last night should be in a nice hotel so that’s what I did. I stayed in the hotel with Riikka cause it was here last night as well. The last morning we had a relaxing morning in the hotel pool, it was not an backpackers day hehe. The rest of the day I spend with Riikka and Dan with buying stuff and doing nothing.

My last day in Asia was flying just like the rest of my trip. Looking back now at home gives me a very good feeling. I’ve seen so many nice and beautiful things, the people I met made my trip like it was. The experience was unforgettable manly because of all the people I met and also I would like to thank everybody for supporting me during this trip back home.

I hope you all enjoyed my journal and I hope to see you all again.

To everybody around the world save travel and see you all around.

Greets and kisses from home, Tom.

Nu even mijn Nederlandse samenvatting.

Voor de laatste keer een kleine samenvatting van wat hierboven staat.

Sinds dat ik thuis ben zijn er weer 2 weken voorbij en ook die tijd vliegt voorbij. Mijn laatste week in Azië was heel erg relaxt en heb ik niet zo heel veel gedaan. De 2de dag in Siem Reap ben ik gaan fietsen met Maikel rond de tempels van Angkor. De dag erna zijn we naar Thailand vertrokken. We zijn met de taxi naar de grens met Thailand gegaan omdat de weg naar de grens heel erg slecht is. Vanaf de grens in Thailand hebben we de bus naar Bangkok genomen. In Bangkok heb ik niet zo heel veel meer gedaan en vooral een beetje gerelaxt.

De 2de dag dat ik in Bangkok was ben ik nog wel met Maikel en Dan met een toer naar de river Kwai geweest en naar de tijger tempel. De tijgers in deze tempel zijn allemaal gedrogeerd zodat ze allemaal rustig blijven. De laatste dag en nacht in Bangkok heb ik in een mooi hotel geslapen met zwembad waarvan ik in de ochtend weer gebruik heb gemaakt. Voor de rest heb ik de laatste dag niets meer gedaan alleen nog een paar dingen gekocht voor thuis.

Mijn laatste dag in Bangok en mijn laatste dag van mijn reis vloog voorbij net zoals de rest van mijn trip. Als ik terug kijk naar wat ik allemaal heb gedaan en heb gezien geeft me dat wel een lekker gevoel. Ik heb mijn droom geleefd. Ik heb dit wel gedaan met de mensen die ik heb ontmoet en het zou nooit zo leuk zijn geweest als ik dit allemaal alleen had moeten doen.

Dus als laatste bedank ik iedereen voor de steun en de mooie tijd die ze me hebben gegeven. Ik hoop dat jullie allemaal een beetje hebben kunnen genieten van mijn teksten en foto’s. Ik heb in ieder geval elke keer erg genoten van de mails en berichtjes op deze site.

Bedankt allemaal groetjes en kusjes vanuit Tilburg.

Tom

  • 06 Juni 2007 - 08:15

    Hai Tom,:

    Thanks, globetrotter, for sharing your trip with us. We had a great time following you around on the map, in your letters and with the pics.
    And now it's back to every day reallity.
    Kisses and see you soon
    Aunty and Uncle from D.B.

  • 06 Juni 2007 - 08:53

    Niesje:

    Hoi Tom,

    Al weer twee weken thuis, wat gaat het snel he. Maar een ding is zeker. Jij hebt je droom beleefd en in volle teugen heb je genoten. Je hebt genoeg foto's gemaakt om deze reis alsnog te herbeleven.
    Ik zie je binnenkort nog wel denk ik.
    Tom het was fijn voor het thuisfront om jouw belevenissen mee te mogen maken.
    Nu weer in het ritme zien te komen van alle sleur hier en bedankt voor je mooie berichten en foto's.

    Groetjes

  • 06 Juni 2007 - 13:36

    Hoihoi:

    Thanks for sharing your adventures, Thanks for sharing your pictures,
    Thanks for shariing a little part of your life with us.
    Steeds opnieuw heb ik genoten van je foto's en verhalen.
    En voor de laatste keer op deze manier, big hug Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom en Eline

Kijk voor foto's van mijn reizen op http://www.flickr.com/photos/tomhazen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 83841

Voorgaande reizen:

23 Maart 2012 - 04 Augustus 2012

Zuid Amerika 2012

28 Augustus 2011 - 21 September 2011

La Ruta Maya en duiken in Belize!

20 Juni 2009 - 19 Juli 2009

Trans Siberie expres tot Hong Kong

19 Juli 2008 - 06 Augustus 2008

Zui Amerika

Landen bezocht: