Ola - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Ola - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Ola

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

19 Juli 2008 | Argentinië, Salta

Hoi allmaal,

Ik heb even een uurtje kunnen vinden om jullie even op de hoogte te stellen. Ik ben nu in Salta in het noorden van Argentinie. Na een heftige week met weinig slaap kan ik vanavond misschien een beetje bijkomen. Morgen alweer een tour geboekt van 15 uur!!

Buenos Aires was echt heel gaaf, veel gezien veel mensen ontmoet en weinig geslapen. Toen ik er was midden in een demonstratie terecht gekomen (met zo´n 50.000 man) samen met een Australische was even erg heftig en intens, maar we hebben het overleefd :D. Ben ook nog naar een Tango show geweest, min of meer een soort musical, vrijwillig gegaan en het was echt heel gaaf.

vervolgens in Cordoba terecht gekomen. Heb de eerste dag voor de afwisseling een beetje rond gelopen. savonds ben ik met een aantal van het hostel gaan voetballen tegen een aantal Zuid Amerikanen. Hebben een uur gespeeld en ik zou graag zeggen dat we hadden gewonnen, we zijn afgemaakt :S. Hehe maar was leuk. Daarna gaan stappen met die gasten en die wisten een leuke tent met leuke Argentijnse dames. De dag daarna een hike van 5 uur, was echt heel vet, wel zwaar na de dag ervoor, naar de top van een berg geklommen en veel condors gezien. Ik heb een hele relaxte foto! Misschien dat ik die nog een keer plaats.

Vandaag in Salta aangekomen dadelijk even bieren en morgen op tijd op, 6uur :S.

Over 3 dagen ben ik in Bolivia en dat gaat volgens mede reizigers een interessante trip worden. Tot hoor.

Bon suerte y besos.

Tom

  • 19 Juli 2008 - 02:32

    Maikel:

    Hey Tom,

    Dat klinkt weer erg goed allemaal! Je hebt de draad van het reizen weer snel opgepikt. Je was ook wel weer toe aan een vakantie na die maanden van harde arbeid :)

    Wij zitten nu in Hong Kong en zijn onze tas weer in aan het pakken. Je had echt helemaal gelijk .... Nieuw Zeeland is het mooiste land waar ik ooit geweest ben (of is Argentinie met al die vrouwen nog ietsje leuker?). Geniet er nog van en tot snel!!

  • 19 Juli 2008 - 09:09

    Ola Thomas:

    Qué hay de nuevo,bebé ?
    En daar houdt het spaans/argentijnse gedeelte wat mij betreft weer mee op. Maar net als jij, zitten we er alweer helemaal in. Laat de reisverslagjes maar weer komen. Wij genieten gewoon weer an afstand mee. Het aparte is nu wel, dat ik lees over Argentinie en kijk naar foto's van Vietnam. Zie je wel, de wereld is maar heel klein.
    Geniet ze Tom, dan doen wij dat ook.
    Dikke kus, Tio et tia uit D.B.

  • 19 Juli 2008 - 09:59

    Willy:

    ola
    onvoorstelbaar, maar tio et tia kan ik niet voorblijven. Niet in de taal,noch in de snelheid ar zij nee kezen en antwoorden. Ik sluit me wel bij hen aan, tekst en foto's matchen niet, maar ik geniet wel weer van de reisverslagen. Ik stop en ga me verdieoen in het spaans/argentijns?
    muecho besos

  • 19 Juli 2008 - 10:51

    Tom,:

    even een kleine correctie op het berichtje van Willy. Ik denk niet dat zij het zo bedoeld zoals het geschreven is. Want gezien onze "tijdelijke"omstandigheden zit dat snel kezen er echt niet in.
    Nogmaals dikke kus,Tia

  • 19 Juli 2008 - 14:47

    Willy:

    even reageren op mijn zeer grote fout: dit is een ramp, zal iets minder snel gaan typen en zeker kijken wat er komt te staan. Heb het zo niet bedoeld en bied mijn excuses aan. Deze zaken wil ik zeker niet publiekelijk bespreken.Desalniettemin zijn zij zeer snel in lezen en goed antwoorden. xxx

  • 20 Juli 2008 - 20:30

    Niki:

    hejh tom!

    zo te horen is het reizen weer helemaal super en ik ben zeker van plan om over een aantal jaar een paar dingen na te gaan doen.. wat ik zo allemaal lees/zie/hoor!

    dikke kus en tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom en Eline

Kijk voor foto's van mijn reizen op http://www.flickr.com/photos/tomhazen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 83829

Voorgaande reizen:

23 Maart 2012 - 04 Augustus 2012

Zuid Amerika 2012

28 Augustus 2011 - 21 September 2011

La Ruta Maya en duiken in Belize!

20 Juni 2009 - 19 Juli 2009

Trans Siberie expres tot Hong Kong

19 Juli 2008 - 06 Augustus 2008

Zui Amerika

Landen bezocht: