Ola - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Ola - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Ola

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

02 Augustus 2008 | Bolivia, La Paz

Hoi allemaal,

even een kort berichtje over Bolivia. Ik ben na Salta naar de grens gegaan waar ik de trein heb gepakt naar Tupiza. Hier heb ik een 4 daagse tour geboekt door een aantal natuurgebieden in het zuid westen. Tijdens deze tour ben ik continu boven de 3500m geweest.

Tijdens deze trip heb ik de eerste 2 dagen boven de 4300m geslapen en ben ik overdag tot 5100m gegaan, niet helemaal denkbaar in europa. Tijdens deze 4 dagen veel vulkanen gezien en wat wilde dieren, niets speciaals. Ook nog in een warm water bron gezwommen op 4300meter. Het hoogte punt van deze trip was de Salar de Uyuni. De grootste zoutvlakte ter wereld. namelijk 12.000 vierkante meter.

Na deze 4 dagen naar La Paz gegaan waar ik een dag langer ben gebleven dan de bedoeling was. Ik wilde 2 dagen 1 nacht blijven maar omdat mijn hotel mijn was kwijt was ben ik nood gedwongen een extra dag gebleven. Ik ben toen naar een middag gegaan vol met midget wrestling. Weer eens wat anders dan een normale educatieve dag. Nieuwe kijk op Bolivia, ik was er wel als vip maar met mij vele andere Engelsen.
Na mijn dagen in Bolivia weer de bus gepakt, deze keer een dag bus naar Peru via Lake Titicaca. Het hoogste navigeerbare meer ter wereld volgens de Bolivianen.

Ik stop nu maar, de volgende keer wat over Peru.

Hasta luego besos Tom

  • 04 Augustus 2008 - 10:27

    Willy En Niki:

    Ik weet niet op welke hoogte St. Tropez ligt, maar op die hoogte slapen wij lekker. Al moet ik zeggen dat jouw reisverhalen mij steeds opnieuw boeien en ja, ik kijk echt uit naar de foto's. Op de site of thuis. Gelukkig dat je je wasje weer terug hebt, misschien heb je wel een te grote maat voor die kleine mensjes daar. Wanneer kom jij eigenlijk thuis? Geniet nog van je vakantie, wij doen het ook
    Knuffel van ons 2 vanuit een lekker warm zuid Frankrijk

  • 05 Augustus 2008 - 13:15

    Ola Thomas:

    Wat een geluk dat ik je berichtje zag staan, want nu je weer thuis bent zit het er dik in dat ik de rest wel mondeling krijg.Wat is deze trip snel gegaan,Tom.Maar ik weet zeker dat je weer genoten hebt.
    Dikke kus en tot gauw Tia (en Tio) uit D.B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom en Eline

Kijk voor foto's van mijn reizen op http://www.flickr.com/photos/tomhazen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 83831

Voorgaande reizen:

23 Maart 2012 - 04 Augustus 2012

Zuid Amerika 2012

28 Augustus 2011 - 21 September 2011

La Ruta Maya en duiken in Belize!

20 Juni 2009 - 19 Juli 2009

Trans Siberie expres tot Hong Kong

19 Juli 2008 - 06 Augustus 2008

Zui Amerika

Landen bezocht: