Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

22 Juli 2009 | Nederland, Tilburg

Hoi allemaal,

We zijn weer thuis. Na 30 dagen reizen zijn we allebei weer begonnen met werken.

De laatste 2 dagen hebben we doorgebracht in Hong Kong waar we de standaard dingen hebben bezocht. Voor Maikel was het de 2 de keer voor mij de 1ste dus ik had een gids bij me. Hong Kong is gewoon een stad waar niet zo heel veel te doen is naast shoppen en hoge gebouwen bekijken.

We hebben de lichtshow gezien, niet zo heel bijzonder, en zijn op de Peak geweest met een erg mooi uitzicht over de stad. De dag erna zijn we naar de zittende buddha gegaan met de boot/ bus op Lantau. Dit was weer een ander HK, een erg groen stuk waar we ook naar het strand hadden kunnen gaan.’s Avonds hebben we de reis afgesloten met een lekkere steak en een pivo bij een Outback restaurant. Lekker Aziatische dus :-s!

De vlucht naar huis vanaf HK was in het begin erg onrustig, we stegen op in hevige regen. Er kwam namelijk een cycloon aan waar we een beetje last van hadden. Ik heb er weinig van meegekregen aangezien ik 9 van de 10 uur durende vlucht heb liggen slapen. Maikel is elke keer netjes wakker geworden voor de maaltijden.

Nu weer “lekker” werken en in het ritme komen. Ik heb deze keer een paar foto’s toegevoegd zodat jullie een klein beetje een impressie hebben van onze vakantie.

Nog even wat cijfers van onze reis:
- We hebben bijna 16.000km gereisd over land
- In China hebben we 5 steden bezocht waarvan de kleinste stad maar 1,5 miljoen inwoners heeft!
- We hebben bijna 200 uur doorgebracht in de trein!
- We zijn in 4 landen geweest.
- Grenzen passeren heeft ons in totaal 15uur gekost!
- En de laatste: we zijn door 7 tijdzones heen gegaan!

Dit was het weer voor deze keer. Hopelijk tot de volgende keer.
Groetjes Maikel en Tom

• 23 Juli 2009 - 06:23

Maikel:

Nu weer 'lekker' werken en in het ritme komen??!! Ik kan niet wachten tot de volgende vakantie...

• 24 Juli 2009 - 09:29

Hoi Reizigers:

Welkom thuis.
    Oom en Tante uit D.B.

• 20 Augustus 2010 - 10:02

Gerry:

Oké Tom ik zit er weer klaar voor.Leo laat zich voorlezen als je eenmaal vertrokken bent. Nu aftellen!!!
    Aunty from DB

• 03 September 2010 - 11:37

Willy:

hoi Tom
    Nu zit je in het vliegtuig op weg naar de volgende bestemming. Kijk weer uit naar nieuwe berichten. Heel veel plezier, maar vooral geniet ervan.Wij zullen wel werken.
    Willy