In Rusland - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu In Rusland - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tom en Eline Hazen - WaarBenJij.nu

In Rusland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom en Eline

21 Juni 2009 | Rusland, Moskou

Hoi allemaal,

vandaag aangekomen in Rusland! Ben net thuis het is nu 5.00uur in de ochtend vrouwen zijn beter dan in Stockholm maar kijken heel wat chagarijniger, net zoals de rest van de mensen er heerst een beetje een graf stemming. Ze zijn in ieder geval niet hulpzaam.

Moskou is zoals in de boeken veel flats en erg grijs(veel beton).De reis is verder goed gegaan maar de taal barriere is nu al een probleem, verkeerde metro. We zijn in plaats van naar het centrum te gaan de stad uit gereden!

Eindelijk aangekomen in het hostel een biertjes gepakt en wat gaan eten. Net terug van het stappen, Maikel is gaan stappen met een Duitse en de avond was voor de rest top.

Morgen naar het Kremlin.

Keep you up to date.

Groetjes Maikel Xjes en Tom

• 21 Juni 2009 - 07:20

Arno:

Hé heren, Kak dila? Russische vrouwen, hum ja lastig....:-s. Maar veel plezier en hou ons op de hoogte!

Dasvidanja

• 21 Juni 2009 - 19:58

Maikel:

Ik ben helemaal niet gaan stappen met een Duitse!! En jij bent gebeten door een Russische... Gelukkig hebben we de foto's:)

• 22 Juni 2009 - 21:12

Onsma:

Weet je je kunt niet alles hebben en een heerlijke vakantie met een gespreid bedje en mooie vriendelijke hartverwarmende vrouwen. Er moet ook nog een avontuurlijk element in zitten geniet en laat ons hier maar mee genieten xx your mum

• 23 Juni 2009 - 20:57

Mark:

Hey heren,
    Goed bezig hoor. Wordt wel tijd voor nieuwe foto's..

Greetz

• 24 Juni 2009 - 11:36

Hoi Tom En Maikel :

Gebeten??? Foto??????? WAAR !!! (we bedoelen natuurlijk die foto) Heel veel plezier en (fonetisch want wij hebben die lettertjes niet)No3Apabnehnr, Arar m tetr ot DB.(alle kleine r's omdraaien.)
    Volgende keer gewoon weer ouwerwets van Uncle and Aunty from DB want die letters bij de mongolen en Chinezen kunnen ons gestolen worden.XXX